Termék részletek
Gerillamarketing
-
TARTALOM
Előszó 7 Mi is a gerillamarketing? 9 Kisvállalkozói marketing: az igazi különbség 15 A terv: a sikeres marketingterv titkai 23 A kreatív marketingprogram kifejlesztésének titkai 33 Száz ötlet a sikerhez 41 Hogyan legyünk sikeres gerillák? 61 Hétszavas küldetés a nyerség érdekében 71 Művészet, tudomány, marketing 83 Mire jó a "nagy durranás"? 97 Alapképzés gerilláknak 107 Egy tucat taktika - tessék választani! 117 Út a hatékony médiahasználat felé 131 Direkt marketing gerillastílusban 159 A gerillamarketing az interneten: álmaink marketingmériuma 179 A főszereplő 187 Harminchárom marketingmítosz 197 Az akció folytatása 215
-
Alcím Az üzleti siker kézikönyveSzerző/Szerkesztő Jay Conrad LevinsonKiadó Haszon LapkiadóKiadás éve 2005Kiadás helye BudapestNyomda Pauker NyomdaOldalszám 221Fordító Dohy Gábor, Koperveisz ÁgnesNyelv magyarKötéstípus ragasztott puha papírkötésÁllapot jóISBN 963-219-088-2Raktárkészlet NINCSCikkszám JAYLEVTömeg 300 g/db
Kategóriák
- Újdonságok
- Antikvár könyvek
- Állatorvosi könyvek
- Biológia
- Családtörténet
- Dedikált könyvek
- Életmód, egészség, szépségápolás
- Építészet
- Erdészet, faipar
- Ezotéria, asztrológia
- Filozófia
- Fizika
- Földrajz, csillagászat
- Gasztronómia
- Gyerekkönyvek
- Helytörténet
- Hobbi, szórakozás
- Idegen nyelvű könyvek
- Időszaki kiadványok
- Ifjúsági irodalom
- Informatika
- Irodalomtörténet, -elmélet, nyelvészet
- Jog
- Kémia
- Képregények
- Könyvrégiségek
- Környezetvédelem, természetvédelem, ökológia
- Közgazdaságtan, üzlet
- Lexikonok
- Matematika
- Mezőgazdaság
- Műszaki könyvek
- Művelődéstörténet
- Művészet
- Néprajz
- Orvosi könyvek
- Pedagógia, gyógypedagógia
- Pengős, ponyva
- Politika
- Pszichológia
- Sport
- Szépirodalom
- Szociológia
- Szótárak
- Tankönyvek
- Természetrajz
- Történelem
- Útikönyvek
- Útleírások
- Vadászat, halászat
- Vallás
- Játék, ajándék
- Térképek
- Új kiadványok
Termékajánló